Nowy album BEHEMOTH już za progiem. W międzyczasie zespół (wydawcy?) postanowili zwiększyć zaangażowanie odbiorców stosując najlepsze praktyki marketingu.

Behemoth podgrzewa wydanie nowego, jedenastego już albumu zajawkami w mediach społecznościowych. Tak to wygląda na Instagramie:

behemoth official teaser instagram

źródło: https://www.instagram.com/behemothofficial/

Nie brakuje contentu na YouTube – zobaczcie wywiad z lutego na kanale Metal Injection:

Jednak oprócz zapowiedzi, okładek, komentarzy, artyści zaproponowali coś więcej. Jednym z kluczowych elementów budowania strategii marki zespołu jest tworzenie poczucia ekskluzywności jego fanów. Fani różnych zespołów korzystają np. z różnych określeń, które ich definiują. Na przykład Beliebers to fani Justina Biebera, a Maggots – Slipknota. Wiem, ciekawe zestawienie. BEHEMOTH w swojej komunikacji w mediach społecznościowych nazywa swoich fanów Legiony:

LEGIONS: We hereby announce our triumphant return to the North American shores for ECCLESIA DIABOLICA AMERICA 2018 E.V. tour this Fall. We will be in the noble company of At The Gates and Wolves In The Throne Room. Tickets & VIP go on-sale Friday, July 20 at behemoth.pl . 10.20 – Phoenix, AZ – Van Buren 10.22 – Dallas, TX – House of Blues 10.23 – San Antonio, TX – The Aztec Theatre 10.24 – Houston, TX – House of Blues 10.26 – Atlanta, GA – Masquerade 10.27 – Tampa, FL – Jannus Landing 10.29 – Charlotte, NC – The Underground 10.30 – Philadelphia, PA – The Fillmore 11.1 – Boston, MA – House of Blues 11.2 – Silver Spring, MD – The Fillmore 11.3 – New York, NY – Playstation Theater 11.4 – Montreal, QC – M-Telus 11.6 – Toronto, ON – The Danforth Music Hall 11.7 – Detroit, MI – St. Andrews Hall 11.9 – Chicago, IL – House of Blues 11.10 – Minneapolis, MN – Cabooze 11.11 – Kansas City, MO – The Truman 11.13 – Denver, CO – The Ogden Theatre 11.14 – Salt Lake City, UT – The Depot 11.16 – Calgary, AB – MacEwan Ballroom 11.17 – Edmonton, AB – Union Hall 11.19 – Vancouver, BC – The Commodore Ballroom 11.20 – Seattle, WA – Showbox Market 11.21 – Portland, OR – Crystal Ballroom 11.23 – San Francisco, CA – The Regency Ballroom 11.24 – Los Angeles, CA – The Wiltern Theatre

Post udostępniony przez Behemoth (@behemothofficial)


BEHEMOTH poszedł krok dalej i zwrócił się do swoich fanów z konkretnym wyzwaniem:

Facebook:

Twitter:

Na stronie behemoth.church (dosłownie: kościół behemotha) czeka na nas komunikat:

Pledge your allegiance by reciting a prayer to receive a gift from Behemoth

czyli: Przyrzeknij swą wierność poprzez wypowiedzenie modlitwy, aby otrzymać prezent od Behemotha.

Aby przejść dalej, należy włączyć mikrofon i wypowiedzieć słowa modlitwy, które pojawiają się na ekranie. Nie chcę zdradzać więcej szczegółów, bo niektórym mogłoby to popsuć zabawę 🙂

Co sądzicie o takiej formie angażowania fanów i budowania społeczności? Nie można jej zarzucić braku spójności z wizerunkiem zespołu…

Nowa płyta – I Loved You At Your Darkest

No dobra, ale zaktualizujmy informacje o nowej płycie. Będzie nosiła tytuł I Loved You At Your Darkest i ukaże się na początku października (zapowiedziano 5.10.2018).

Płytę wypuści wydawnictwo Nuclear Blast. Pojawi się na płycie CD oraz winylu. Prawdopodobnie będzie dostępna, jak wcześniejsze albumy Behemotha, także na Spotify. Dzisiaj pojawił się singiel promujący nowy krążek:

 

Jak wrażenia? Zaciekawiło mnie to stonerowesludge’owe intro. Nad brzmieniem płyty pracują między innymi Matt Hyde (miksy – pracował między innymi z Children Of Bodom i Slayerem), Tom Baker (mastering – pracował dla Mansona i Ministry).

Tak natomiast będzie prezentować się okładka (to chyba najciekawsze wydawnictwo Behemotha pod względem graficznym…):

Behemoth I loved you at your darkest - okladka albumu (1)

Comments (1)
  1. Pingback: Behemoth - I Loved You at Your Darkest - świeżutka recenzja | Patrztrocheszerzej.pl

Comments are closed.